432342342 sdsdsd@we.pl

POŁÓŻ SIĘ

My zajmiemy się resztą

Wsparcie Informatyczne IT Twojej firmy

Plaża

Wsparcie Informatyczne Twojej Firmy – Outsourcing wsparcia IT

W dzisiejszym świecie, gdzie technologie rozwijają się w błyskawicznym tempie, a presja na zwiększenie wydajności i bezpieczeństwa danych rośnie, wiele firm zmaga się z zarządzaniem swoimi systemami IT. Choć środowiska IT stają się coraz bardziej złożone, nie wszystkie firmy dysponują odpowiednimi zasobami i talentami, aby sprostać tym wyzwaniom.

Outsourcing funkcji wsparcia IT staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem, które pozwala firmom skupić się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie zapewniając im dostęp do niezbędnych usług IT.

W tym artykule przedstawiono siedem kluczowych usług IT, które mogą być obsługiwane w ramach usług PCDOCTOR Biz-on:

 Obsługa Help Desku

Wdrażanie i utrzymanie oprogramowania

Wdrażanie i konserwacja sprzętu

Bezbieczeństwo antywirusowe i sieciowe

Zarządzanie usługami w chmurze

Kopie zapasowe danych i odzyskiwanie po awarii

Zarządzanie i Monitorowanie Sieci

Głębsze zrozumienie tych usług pozwala firmom na lepsze planowanie strategiczne i efektywne alokację zasobów.

Oto siedem funkcji wsparcia IT, które Twoja firma może zlecić specjalistom PCDOCTOR Biz-on.

Obsługa Help Desku

 Obsługa Help Desku oraz Usługi Help Desku zajmują się szeroką gamą problemów IT wpływających na użytkowników końcowych. Problemy te obejmują: resetowanie haseł, zarządzanie kontami, obługę poczty email, problemy z łącznością sieciową i inne powiązane przypadki. Głównym celem Help Desku jest zapewnienie terminowej i skutecznej pomocy użytkownikom końcowym oraz ograniczenie zakłóceń operacyjnych do minimum.

Usługi Help Desku lub wsparcia technicznego mają bezpośredni wpływ na codzienne operacje i produktywność użytkowników. Jednak wiążą się również ze znacznym nakładem czasu i zasobów. PCDOCTOR Biz-on jako dostawca usług IT dysponuje wiedzą i odpowiednim doświadczeniem aby poradzić sobie z problemami związanymi z Help Deskiem.

Warto rozważyć podejście stopniowe (step-by-step approach) do wdrażania Help Desku w firmie. Nasi specjaliści mogą przejąć tylko część najbardziej angażujących zadań wsparcia i przejmować je stopniowo, a część może pozostać nadal obsługiwana w ramach Państwa firmy.

Kolejnym, ciekawym podejściem w zakresie wsparcia technicznego jest usługa Informatyk na Godziny. Szczególnie w przypadku podmiotów posiadających mniejsze potrzeby w zakresie IT jest to opcja warta rozważenia.

 

Wdrażanie i utrzymanie oprogramowania

Wdrażanie oprogramowania w środowisku biznesowym i utrzymywanie jego prawidłowego działania nie jest tak proste, jak się wydaje. Zanim wprowadzisz jakiekolwiek oprogramowanie do swojej infrastruktury IT, musisz upewnić się, że nie spowoduje żadnych problemów z interoperacyjnością i kompatybilnością. A kiedy już to oprogramowanie zostanie wdrożone, chcesz je aktualizować i utrzymywać w optymalnym stanie. W przeciwnym razie może być podatne na ataki lub działać nieefektywnie.

Zespół PCDOCTOR Biz-on jako kompetentny dostawca usług IT ma dogłębne zrozumienie, w jaki sposób różne rozwiązania programowe współdziałają ze sobą. Uwolnimy Cię od złożoności wdrażania i konserwacji oprogramowania. Zlecając te procesy wsparcia IT, możesz osiągnąć bezproblemowe integracje za każdym razem, gdy wprowadzasz nowy system operacyjny, aplikację, oprogramowanie pośredniczące lub komponent oprogramowania. Ponadto jako PCDOCTOR Biz-on możemy zaproponować i  wdrożyć zarządzanie łatkami i inne proaktywne środki, które mogą zminimalizować problemy związane z oprogramowaniem.

Wdrażanie i konserwacja sprzętu

Podobnie jak w przypadku wdrażania oprogramowania, wdrażanie sprzętu również wymaga planowania i przygotowania. Musisz wziąć pod uwagę wszelkie problemy z kompatybilnością z istniejącymi urządzeniami. Ponadto musisz upewnić się, że nowe urządzenie jest prawidłowo skonfigurowane. Nie chcesz, aby było wąskim gardłem w Twojej sieci lub, co gorsza, spowodowało jakiekolwiek przestoje.

Aby zminimalizować problemy podczas wdrażania i przez cały okres eksploatacji urządzenia, możesz zlecić funkcje wdrażania i konserwacji sprzętu PCDOCTOR Biz-on. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu w zakresie różnego rodzaju sprzętu i infrastruktury IT, pomożemy Ci osiągnąć korzystny zwrot z inwestycji w technologię.

Bezbieczeństwo antywirusowe i cybernetyczne

Obecnie organizacje stawiają czoła licznym zagrożeniom cybernetycznym, które mogą spowodować znaczne szkody finansowe i reputacyjne. Jednocześnie muszą przestrzegać przepisów dotyczących ochrony danych, takich jak Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Mając tak wiele zagrożeń bezpieczeństwa, luk w zabezpieczeniach i rozwiązań do rozważenia – nie wspominając o szerokiej gamie zasobów IT do zabezpieczenia – możesz być przytłoczony wszystkimi obowiązkami związanymi z bezpieczeństwem cybernetycznym i zgodnością z przepisami. PCDOCTOR Biz-on jako kompetentny dostawca usług wsparcia może przejąć wszystkie te obowiązki w Twoim imieniu. Możemy pomóc Ci stworzyć solidną strategię bezpieczeństwa cybernetycznego, która nie tylko umożliwi Ci osiągnięcie zgodności z przepisami, ale także złagodzi naruszenia danych, ataki złośliwego oprogramowania i inne zagrożenia.

Zarządzanie usługami w chmurze

Zarządzanie usługami chmurowymi zazwyczaj obejmuje zarządzanie infrastrukturą chmurową, zapewnianie i konfigurowanie usług, a także monitorowanie chmury i optymalizację wydajności. Prawie każda firma obecnie korzysta z jakiegoś rodzaju usług chmurowych. Czy to w postaci oprogramowania jako usługi (SaaS) takiego jak Microsoft 365, Google Workspace i Salesforce, czy infrastruktury jako usługi (IaaS) lub choćby strony internetowej WWW.

Chociaż usługi chmurowe są generalnie łatwiejsze w zarządzaniu i utrzymaniu niż rozwiązania IT lokalne, wiele z nich – zwłaszcza rozwiązania chmurowe IaaS – nadal wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej. Zdecydowanie nie można powierzyć zarządzania usługami chmurowymi swojemu przypadkowemu informatykowi i oczekiwać, że wszystko będzie działać sprawnie.

Zarządzanie serwerami oraz Kopie zapasowe danych i odzyskiwanie po awarii

Firmy często pomijają znaczenie kopii zapasowej danych i odzyskiwania po katastrofie, dopóki coś w ich infrastrukturze IT się nie zepsuje. Wtedy zazwyczaj jest już za późno i muszą radzić sobie z zakłóceniem bieżącej pracy. Skuteczna strategia tworzenia kopii zapasowych danych i odzyskiwania po katastrofie obejmuje więcej niż tylko dane. Należy również wziąć pod uwagę aplikacje oprogramowania, konfiguracje serwerów, a czasem nawet ustawienia i preferencje użytkowników.

Rzeczywiście, biorąc pod uwagę wszystkie te elementy, zadanie planowania i wdrażania skutecznej strategii tworzenia kopii zapasowych danych i odzyskiwania po katastrofie może być dość trudne. Możesz zminimalizować ryzyko, zlecając tę usługę IT ekspertom z PCDOCTOR Biz-on. Ocenimy istniejącą infrastrukturę IT i stworzymy kompleksowy plan, a także go wdrożymy by zapewnić sukces.

Zarządzanie i Monitorowanie Sieci Przewodowych i WiFi

Każdy transfer danych, połączenie serwera i transakcja internetowa opiera się na optymalnie działającej sieci. Ale zarządzanie, monitorowanie i optymalizacja całej sieci nie jest łatwym zadaniem. Będziesz musiał radzić sobie z zaporami ogniowymi, routerami, serwerami i mnóstwem innych urządzeń sieciowych. Nie tylko to, możesz również musieć zbadać inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki, które mogą wpływać na wydajność sieci.

Znacznie łatwiej jest zlecić wszystkie funkcje wsparcia związane z siecią kompetentnemu dostawcy zarządzanych usług IT. PCDOCTOR Biz-on może monitorować sieć przez całą dobę. W ten sposób, jeśli wydajność sieci spadnie, możemy reagować adekwatnie do sytuacji, rozwiązać problem i podjąć działania, zanim spowoduje jakiekolwiek zakłócenia operacyjne. Ponadto możemy wdrożyć strategie optymalizacji sieci, które mogą dodatkowo poprawić wydajność sieci, a także usług, które się na niej opierają.

Łukasz Wądołkowski

IT Support Team, PCDOCTOR Biz-on

dla kogo pracujemy?

globalni

serwis laptopow i serwerow dell
serwis hp komputery laptopy drukarki
serwis naprawa lenovo
serwis telefonów LG
naprawa nvidia

regionalni

serwis laptopow i serwerow dell
serwis hp komputery laptopy drukarki
serwis naprawa lenovo
serwis telefonów LG
naprawa nvidia
naprawa nvidia

lokalni

serwis laptopow i serwerow dell
serwis hp komputery laptopy drukarki
serwis naprawa lenovo
serwis telefonów LG
naprawa nvidia
naprawa nvidia
serwis telefonów LG
serwis naprawa lenovo
serwis laptopow i serwerow dell
serwis hp komputery laptopy drukarki

Kontakt

PCDOCTOR Biz-on, ul.I.Malmeda 13/1, 15-440 Białystok

tel: +48 85 65 444 65 lub +48 602 761 200